آ
-
آل حمد، أمانی
بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجانهای پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همهگیری بیماری کووید-19: نقش واسطهای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
ا
-
ابراهیمی مقدم، حسین
نقش واسطهای ذهنآگاهی در رابطه تابآوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
-
احمدی، رضا
بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
-
اقدم، سارا
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانیشدن دانشآموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
-
اللهی، ذبیح الله
بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
الماسی، فاطمه
ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تابآوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
-
امین یزدی، سیدامیر
ارتقاء نظریهذهن و دانشهیجانی کودکان پیشدبستانی: متناسبسازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطهگری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
-
انصاری زاده، فهیمه
ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
ب
-
باواری، نساء
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجانهای تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانیشدن دانشآموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
-
بدری گرگری، رحیم
اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
-
بردبار، مریم
بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجانهای پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همهگیری بیماری کووید-19: نقش واسطهای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
-
بردبار، مریم
ارتقاء نظریهذهن و دانشهیجانی کودکان پیشدبستانی: متناسبسازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطهگری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
-
بلوچی، زهرا
بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
بهزادی، فرزانه
اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانی ذهنی: یک مطالعه تکآزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
-
بهمئی، سمیه
ذهنآگاهی و بهزیستی روانشناختی: واسطهگری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
-
بیرامی، محبوب
اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
پ
-
پورجمشیدی، مریم
اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازدههای سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
ت
-
توکلی، الهام
طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگیهای غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]
ث
-
ثبوتی، آرمین
کاوش مؤلفههای اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]
ج
-
جاودانی سمیعی، سعیده
ارتقاء نظریهذهن و دانشهیجانی کودکان پیشدبستانی: متناسبسازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطهگری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
-
جوکار، بهرام
تعلق خاطر به دانشگاه بهمنزله تعیینگر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
ح
-
حاصلی سنقری، مهدی
بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
-
حسینچاری، مسعود
تعلق خاطر به دانشگاه بهمنزله تعیینگر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
خ
-
خاتمه مربوئیه، صفورا
نقش واسطهگری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
-
خانی، فائزه
بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجانهای پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همهگیری بیماری کووید-19: نقش واسطهای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
-
خدائی، علی
اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظمبخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
-
خرمایی، فرهاد
تعلق خاطر به دانشگاه بهمنزله تعیینگر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
-
خرمایی، فرهاد
طراحی بستهی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
-
خطاط، محدثه
شناسایی مولفههای تفکر محاسباتی در مهارتهای یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
د
-
دهقانی، مرضیه
شناسایی مولفههای تفکر محاسباتی در مهارتهای یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
ذ
-
ذبیحی، معصومه
طراحی بستهی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
ر
-
روحی، مریم
شناسایی مولفههای تفکر محاسباتی در مهارتهای یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
ز
-
زارعی، رضا
ذهنآگاهی و بهزیستی روانشناختی: واسطهگری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
-
زارعی، فاطمه
نقش واسطهگری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
-
زراعتکار، محمدکاظم
ذهنآگاهی و بهزیستی روانشناختی: واسطهگری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
-
زنگنه، حسین
اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازدههای سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
س
-
سپهوند، سجاد
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجانهای تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
-
سروری، محدثه
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجانهای تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
-
سلیمی، قاسم
کاوش مؤلفههای اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]
ش
-
شجاعی، ستاره
اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانی ذهنی: یک مطالعه تکآزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
-
شریفی، سیدحامد
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجانهای تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
-
شکری، امید
ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تابآوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
-
شکری، امید
اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظمبخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
-
شهبازی، مجید
نقش واسطهگری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش برخط: نقش واسطهای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
طراحی بستهی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
-
شیروانی، خدیجه
پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]
ص
-
صابری، هائیده
نقش واسطهای ذهنآگاهی در رابطه تابآوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
-
صدوقی، مجید
پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]
ف
-
فاتحی پیکانی، زهرا
نقش واسطهای ذهنآگاهی در رابطه تابآوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
-
فتح آبادی، جلیل
ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تابآوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
-
فولادچنگ، محبوبه
تعلق خاطر به دانشگاه بهمنزله تعیینگر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
-
فولادچنگ، محبوبه
طراحی بستهی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
-
فیض، سلطانعلی
بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
ق
-
قاسمی، هدیه
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانیشدن دانشآموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
ک
-
کارشکی، حسین
بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجانهای پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همهگیری بیماری کووید-19: نقش واسطهای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
-
کرامتی، محمد رضا
ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
-
کشاورزی، فهیمه
کاوش مؤلفههای اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]
-
کشتورز کندازی، احسان
ذهنآگاهی و بهزیستی روانشناختی: واسطهگری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
-
کمالی، فاطمه
تعلق خاطر به دانشگاه بهمنزله تعیینگر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
م
-
محجل کفشدوز، ریحانه
اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرحواره های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
-
محققی، حسین
اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرحواره های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
-
مظاهری، مهرداد
بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
ملکی، بهرام
مدل ساختاری از رابطۀ سرمایههای تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
ن
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانیشدن دانشآموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
-
نعمتی، شهروز
اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
-
نقی زاده، ماهک
اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
ه
-
هادیان، الهام
اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش برخط: نقش واسطهای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
-
همایون، آمنه
نقش واسطهگری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
ی
-
یارمحمدی واصل، شهریار
اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرحواره های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
-
یداللهی، سارا
طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگیهای غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرحواره های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
-
یعقوبی، مهدی
بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد