نمایه نویسندگان

آ

  • آل حمد، أمانی بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجان‌های پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همه‌گیری بیماری کووید-19: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]

ا

  • ابراهیمی مقدم، حسین نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی در رابطه تاب‌آوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
  • احمدی، رضا بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
  • اقدم، سارا اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانی‌شدن دانش‌آموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
  • اللهی، ذبیح الله بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • الماسی، فاطمه ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تاب‌آوری روان‌شناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
  • امین یزدی، سیدامیر ارتقاء نظریه‌ذهن و دانش‌هیجانی کودکان پیش‌دبستانی: متناسب‌سازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطه‌گری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
  • انصاری زاده، فهیمه ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]

ب

  • باواری، نساء اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجان‌های تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
  • بدری گرگری، رحیم اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانی‌شدن دانش‌آموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
  • بدری گرگری، رحیم اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
  • بردبار، مریم بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجان‌های پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همه‌گیری بیماری کووید-19: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
  • بردبار، مریم ارتقاء نظریه‌ذهن و دانش‌هیجانی کودکان پیش‌دبستانی: متناسب‌سازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطه‌گری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
  • بلوچی، زهرا بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • بهزادی، فرزانه اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با کم‌توانی ذهنی: یک مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
  • بهمئی، سمیه ذهن‌آگاهی و بهزیستی روان‌شناختی: واسطه‌گری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
  • بیرامی، محبوب اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]

پ

  • پورجمشیدی، مریم اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]

ت

  • توکلی، الهام طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگی‌های غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]

ث

  • ثبوتی، آرمین کاوش مؤلفه‌های اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]

ج

  • جاودانی سمیعی، سعیده ارتقاء نظریه‌ذهن و دانش‌هیجانی کودکان پیش‌دبستانی: متناسب‌سازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطه‌گری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
  • جوکار، بهرام تعلق خاطر به دانشگاه به‌منزله تعیین‌‏گر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]

ح

  • حاصلی سنقری، مهدی بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
  • حسینچاری، مسعود تعلق خاطر به دانشگاه به‌منزله تعیین‌‏گر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]

خ

  • خاتمه مربوئیه، صفورا نقش واسطه‌گری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
  • خانی، فائزه بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجان‌های پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همه‌گیری بیماری کووید-19: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
  • خدائی، علی اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظم‌بخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
  • خرمایی، فرهاد تعلق خاطر به دانشگاه به‌منزله تعیین‌‏گر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
  • خرمایی، فرهاد طراحی بسته‌ی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
  • خطاط، محدثه شناسایی مولفه‌های تفکر محاسباتی در مهارت‌های یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]

د

  • دهقانی، مرضیه شناسایی مولفه‌های تفکر محاسباتی در مهارت‌های یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]

ذ

  • ذبیحی، معصومه طراحی بسته‌ی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]

ر

  • روحی، مریم شناسایی مولفه‌های تفکر محاسباتی در مهارت‌های یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]

ز

  • زارعی، رضا ذهن‌آگاهی و بهزیستی روان‌شناختی: واسطه‌گری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
  • زارعی، فاطمه نقش واسطه‌گری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
  • زراعت‌کار، محمدکاظم ذهن‌آگاهی و بهزیستی روان‌شناختی: واسطه‌گری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
  • زنگنه، حسین اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]

س

  • سپهوند، سجاد اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجان‌های تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
  • سروری، محدثه اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجان‌های تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
  • سلیمی، قاسم کاوش مؤلفه‌های اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]

ش

  • شجاعی، ستاره اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با کم‌توانی ذهنی: یک مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
  • شریفی، سیدحامد اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجان‌های تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
  • شکری، امید ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تاب‌آوری روان‌شناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
  • شکری، امید اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظم‌بخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
  • شهبازی، مجید نقش واسطه‌گری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
  • شیخ الاسلامی، راضیه اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش بر‌خط: نقش واسطه‌ای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
  • شیخ الاسلامی، راضیه طراحی بسته‌ی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
  • شیروانی، خدیجه پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]

ص

  • صابری، هائیده نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی در رابطه تاب‌آوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
  • صدوقی، مجید پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]

ف

  • فاتحی پیکانی، زهرا نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی در رابطه تاب‌آوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
  • فتح آبادی، جلیل ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تاب‌آوری روان‌شناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
  • فولادچنگ، محبوبه تعلق خاطر به دانشگاه به‌منزله تعیین‌‏گر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
  • فولادچنگ، محبوبه طراحی بسته‌ی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
  • فیض، سلطانعلی بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]

ق

  • قاسمی، هدیه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانی‌شدن دانش‌آموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]

ک

  • کارشکی، حسین بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجان‌های پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همه‌گیری بیماری کووید-19: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
  • کرامتی، محمد رضا ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
  • کشاورزی، فهیمه کاوش مؤلفه‌های اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]
  • کشت‌ورز کندازی، احسان ذهن‌آگاهی و بهزیستی روان‌شناختی: واسطه‌گری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
  • کمالی، فاطمه تعلق خاطر به دانشگاه به‌منزله تعیین‌‏گر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]

م

  • محجل کفشدوز، ریحانه اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرح‌واره ‌های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
  • محققی، حسین اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرح‌واره ‌های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
  • مظاهری، مهرداد بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • ملکی، بهرام مدل ساختاری از رابطۀ سرمایه‌های تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]

ن

  • نعمتی، شهروز اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانی‌شدن دانش‌آموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
  • نعمتی، شهروز اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
  • نقی زاده، ماهک اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]

ه

  • هادیان، الهام اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش بر‌خط: نقش واسطه‌ای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
  • همایون، آمنه نقش واسطه‌گری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]

ی

  • یارمحمدی واصل، شهریار اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرح‌واره ‌های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
  • یداللهی، سارا طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگی‌های غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]
  • یعقوبی، ابوالقاسم اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرح‌واره ‌های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
  • یعقوبی، مهدی بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]